Frequently Asked Questions

Pixeli

Pixelii sunt grozavi. Învață cum să îi folosești.

Pixelul Facebook face urmărirea conversiilor, optimizarea și remarketingul mai ușor ca niciodată. ID-ul pixelului Facebook este de obicei compus din 16 cifre. Asigurați-vă că adăugați valoarea corectă, altfel evenimentele nu vor fi urmărite! ex. 1234567890123456 Aflați mai multe
Cu urmărirea conversiilor AdWords, puteți vedea cât de eficient duc clicurile dvs. pe anunțuri la o activitate valoroasă a clienților. ID-ul pixelului AdWords este de obicei compus din AW urmat de 11 cifre urmate de 19 caractere mixte. Asigurați-vă că adăugați valoarea corectă, altfel evenimentele nu vor fi urmărite! ex. AW-12345678901/ABCDEFGHIJKLMOPQRST Aflați mai multe
Pixel LinkedIn Insight este o bucată de cod JavaScript ușor pe care o puteți adăuga pe site-ul dvs. web pentru a permite raportarea aprofundată a campaniei și pentru a debloca informații valoroase despre vizitatorii site-ului dvs. Puteți folosi eticheta LinkedIn Insight pentru a urmări conversiile, a redirecționa vizitatorii site-ului și pentru a debloca informații suplimentare despre membrii care interacționează cu anunțurile dvs.! ex. 123456 Aflați mai multe
Pixelul AdRoll este generat în mod unic atunci când creați un cont AdRoll. ID-ul AdRoll are două componente: ID-ul advertiserului sau adroll_adv_id (X) și Pixel ID sau adroll_pix_id (Y) pentru AdRoll Pixel. Pentru a utiliza AdRoll Pixel, îmbinați cele două componente, separându-le printr-o bară oblică (/). ex. adroll_adv_id/adroll_pix_id Aflați mai multe
Quora Pixel este un instrument care este plasat în codul site-ului dvs. pentru a urmări traficul și conversiile. Când cineva face clic pe anunțul dvs. și ajunge pe site-ul dvs., Quora Pixel vă permite să identificați câte persoane vă vizitează site-ul și ce acțiuni întreprind. ex. 1a79a4d60de6718e8e5b326e338ae533 Aflați mai multe
Urmărirea conversiilor pentru site-uri web vă permite să măsurați rentabilitatea investiției prin urmărirea acțiunilor pe care le întreprind utilizatorii după ce vizionează sau interacționează cu anunțurile dvs. pe Twitter. ex. 123456789 Aflați mai multe
Google Tag Manager allows you to combine hundreds of pixels into a single pixel. Please make sure to add the correct "Container ID" otherwise events will not be tracked!e.g. GTM-ABC123DELearn more

Abonament

Tot ce trebuie să știi despre abonamentul tău.

Veți fi taxat automat la începutul fiecărei perioade până la anulare.
Odată ce contul dvs. a fost șters, abonamentul dvs. va fi anulat și vă vom șterge toate datele de pe serverele noastre, inclusiv, dar fără a se limita la, linkurile, datele de trafic, pixelii și toate celelalte date asociate.
La cerere, vom emite o rambursare în momentul solicitării pentru toate cele care urmează
Da! Puteți începe cu pachetul nostru gratuit și puteți face upgrade oricând pentru a vă bucura de funcții premium.